SimaLiba weboldalak

Amikor több kárt csinál a weboldalad, mint hasznot 😬

Képzeld el a következőt:
Egy ismerős ajánl téged. A potenciális ügyfél rád keres. Megtalálja a honlapod. Rákattint.

És ekkor… csend.
Pontosabban nem csend – hanem egy bizonytalan fejvakarás.
Ez lenne az? Ez az az ember, akit ajánlottak? Ez tényleg megbízható?

A valóság az, hogy egy rosszul összerakott weboldal nem csak nem segít – hanem káros lehet.
Bizalom helyett kételyt szül. Szakértelem helyett amatőrizmust sugall.
És sok esetben egyetlen dolgot tesz: megerősíti a látogatót abban, hogy tovább kell keresnie.

Miért nem mondják el neked?

A legrosszabb az egészben, hogy senki nem szól.
Nem fogja azt mondani az érdeklődő, hogy „azért nem hívtalak fel, mert bénának tűnt az oldalad”.
Egyszerűen csak eltűnik. Nem lesz belőle ügyfél. Nem hív fel. Nem ír.

És te nem érted, miért.

Pedig a weboldalad minden percben kommunikál rólad. Akkor is, ha épp nem csinálsz vele semmit.
Mert egy szolgáltatói weboldal nem dísz – hanem egy első benyomásgyár.
És az első benyomást nem lehet kétszer megcsinálni.

Mire való valójában egy profi szolgáltatói weboldal?

Nem szépnek kell lennie. Nem „modernnek”.
Hanem tisztának, egyértelműnek, és hatékonynak.

Ha ez nincs meg az első 10-15 másodpercben – már lép is tovább.
Nem azért, mert gonosz vagy türelmetlen.
Hanem mert nem érez biztonságot.
És egy szolgáltatást csak akkor veszünk igénybe, ha érzelmi szinten biztonságban érezzük magunkat.

Az emberek nem logikusan döntenek

Hiába írsz 3 oldalas „rólunk” szöveget, vagy teszel fel 20 képet.
A döntés 80%-ban érzelemből születik.
Ha a honlapod első benyomása: „Ez igényes. Ez rendben van.” – akkor már jó úton vagy.
Ha viszont azt érzi: „Ezt nem frissítették évek óta…” vagy „Ez nekem túl bonyolult…” – akkor már késő.

Ezért fontos, hogy a szolgáltatói weboldalad nem csak tartalmilag, hanem érzelmileg is jól működjön.

Mitől profi egy szolgáltatói weboldal?

Nézzük meg egyszerűen, miben különbözik egy „csak van weboldalad” és egy valóban működő weboldal:

  • Az egyik csak mutatja, hogy létezel.

  • A másik meggyőzi a látogatót, hogy megéri veled dolgozni.

  • Az egyik egy önéletrajz.

  • A másik egy beszélgetés.
    (Mert úgy van felépítve, hogy válaszol a látogató fejében lévő kérdésekre.)

  • Az egyik rideg, sablonos, unalmas.

  • A másik személyes, tiszta, jól strukturált, és ügyfélközpontú.

És ami még fontosabb:
egy profi szolgáltatói weboldal nem bonyolítja túl a dolgokat.
Nem akar túl sokat.
Pont annyit mond, amennyi elég a döntéshez.

 És ha már van weboldalad?

Sokan azt gondolják: „de hát nekem már van honlapom…”
Oké. De milyen hatást kelt?

Ha nem vagy benne biztos, csinálj egy gyors tesztet:

  • Nyisd meg a mobilodon.

  • Kérdezz meg egy ismerőst, aki nem ismer téged annyira jól.

  • Nézze meg 15 másodpercig.

  • Aztán kérdezd meg: Szerinted mivel foglalkozom? Mit kell itt csinálni? Bíznál bennem?

Ha ezekre a kérdésekre nem egyértelmű, pozitív a válasz – akkor a weboldalad valószínűleg nem dolgozik érted.

És ha már kifizettél érte több százezer forintot?
Akkor még fájóbb.

Ezért is hoztam létre a havidíjas weboldal szolgáltatásomat.

Megoldás: egy weboldal, amit nem kell magyarázni

Ez az egész nem arról szól, hogy legyen honlapod.
Hanem hogy legyen egy profi szolgáltatói weboldalad, amit szívesen küldesz el bárkinek.
Ami megerősíti az ajánlásokat.
Ami átlépi az első bizalmi küszöböt.
És ami nem egy plusz teher, hanem egy működő alapeszköz a vállalkozásodban.

Ezért döntöttem a havidíjas megoldás mellett:

  • Nincs hatalmas indulóköltség

  • Nincs magadra hagyás

  • Nincs bonyolult technikai ügyintézés

Csak egy egyszerű rendszer, ahol én kezelem a háttér dolgokat, te pedig csak használod a weboldalt arra, amire való:
bizalmat építeni, ügyfeleket szerezni, jelen lenni.

Zárszó: Amit szégyellsz, nem fog működni

A weboldalad az online arcod.
Ha nem szívesen mutatod meg, az látszik rajta.
És az emberek is érzik.

Viszont ha van egy jól összerakott, letisztult, profi szolgáltatói weboldalad –
az nem csak neked ad biztonságot.
Az ügyfeleidnek is.

Ha úgy érzed, itt az ideje, hogy végre rendbe tedd az online jelenléted – nézd meg, hogyan működik a havidíjas csomag.

👉 [ Nézd meg a részleteket » ]
👉 [ Töltsd ki az űrlapot és vágjunk bele! » ]

 

 

 

Készen állsz, hogy többé ne kelljen a weboldaladdal foglalkoznod?

Minden hónapban maximum 3 új projektet vállalok – így biztos lehetsz benne, hogy a weboldalad mindig jó kezekben van, és te nyugodtan koncentrálhatsz az ügyfeleidre.

⏳ Jelentkezzminél hamarabb, hogy biztosan bekerülj az aktuális hónapba!
Ne hagyd ki – a szabad helyek gyorsan elfogynak.

Hasonló cikkek